اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

سلام

سلام به خوانندگان عزیز وبلاگ  اسپرانتو گامی هوشمندانه.

 

به منظور گروهی اداره شدن این وبلاگ، قصد دارم  از این به بعد مطالبی در آن بنویسم.

 

 به این امید که مورد پسند و توجه واقع گردند.

 

البته من خودم وبلاگی دارم به نام پانزده دسامبر به این آدرس

 

http://www.15dec.persianblog.com/

 

که متاسفانه نزدیک به یک سال است که موفق نشده ام مطلب جدیدی در آن قرار دهم.

 

و امید دارم که بتوانم آن را هم مجددا فعال نمایم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمزه شفیعی سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 11:44

جناب آقای کوثری،
حقیقتاً بسیار خوشحالم کردید. برما منت گذاشتید و این وبلاگ را به حضور خود مزین کردید. امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد