اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

Denove eblas skribi

Mi ne scias kial mia blogo estis neatingebla por kelkaj semajnoj, sed tio ne estas neordinara afero ĉe ni. Ankaŭ interreto en Irano estas simila al niaj aliaj viv-rimedoj. Nenio estas garantiita kaj oni ne povas cent-per-cente certi pri io ajn.

Kio ajn, nun mi denove komencas skribi. Ĝis kiam ? Mi ne certas… !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
Behrouz سه‌شنبه 28 بهمن 1382 ساعت 14:14

Mi scias ke estas malfacila konservi bonan ritmon de gxisdatigo de interretaj pagxoj en Irano. Tamen mi petas vin: Bonvole skribu. Vi estas la nura reprezentanto de nia kara lando en la Esperantlingva Blogaro. Bonvole skribu pli kaj pli.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد